
طلوع تابناک محمد «صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ» به نام خدا ** طلوع تابناک محمد « صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ» ظلم و فساد و طغیان و سرکشی و جنگ و قتال و خونریزی و عداوت و دشمنی و خوف و هراس و ناامنی و ظلمت جهل و جهالت و ... همه جای جزیرة العرب (شبه جزیره عربستان) را فراگرفته بود. مردمانی خشن و بی رحم سوار بر مرکب جهل و غرور و بدور از حدود انسانیت بدور هم در محور حیوانیت زندگی می کردند. عده ای در این میان پامال سرکشان و فریادشان در نهایت مظلومیت...
ادامه مطلب
***نسيم معرفت***به نام خدا**پاسخ به سخنان دکتر عبد الکريم سروش تهرانيبا سلام و احترام يکي از عزيزان در يکي از گروه هاي مجازي در تاريخ 31 تير 1395 از بنده درخواست کرد که به اين سخنان دکتر سروش پاسخ بگويم که به لطف الهي در حدّ اختصار به پاسگويي برآمدم اميد است که براي خوانندگان بزرگوار مفيد باشد .واما متن سخنان دکتر عبد الکريم سروش: [دکتر عبدالکريم سروش مي گويد : ما با عقول جامعه طرفيم، منبري ها اما با عواطف جامعه. ما عقل را به تعقل تَلنگُر مي زنيم، آنان شُعل...
ادامه مطلب